BMW X5 bemutató: magasból tekint a világra
A bajorok luxusterepjárója minden téren fejlődött az elődjéhez képest, még ha ez kívülről nem is látszik rajta. Innsbruck környékén fogtuk vallatóra a legideálisabb és a legerősebb dízelmotorral szerelve.
A bajorok luxusterepjárója minden téren fejlődött az elődjéhez képest, még ha ez kívülről nem is látszik rajta. Innsbruck környékén fogtuk vallatóra a legideálisabb és a legerősebb dízelmotorral szerelve.
Az X5 M50d sportautós menetteljesítményeket ígér, dízel fogyasztással és szabadidőautós praktikummal vegyítve.
Novemberben kerül piacra a BMW X5 harmadik generációja. Az új módi jegyében lesz négyhengeres és hátsókerék hajtással is.
A BMW autói kívül-belül sportosak, motorjaik teljesítménye szintén elismerésre méltó. A politikából tudjuk: nem elég becsületesnek lenni, annak is kell látszani. Vajon elég csupán sportosnak látszani? Mit tudnak az utcai bömösök a profi pályán? Az Autómenedzser.hu utánajárt.
Nem éppen Bálint-napi ajándék, de én ezt kaptam a sorstól és a BMW-től. Vezethettem az X5 M-et: 555 lóerő teljesítmény, 680 newtonméter maximális nyomaték, 4,7 másodperces gyorsulás, 275 kilométer/órás végsebesség. Egy sportkocsi durva adatai ezek, csakhogy az X5 terepjáró.
A legnagyobb BMW jó társ, megbízható, kényelmes, erős és drága. A legizmosabb bajor dízelmotorral teszteltük, 306 lóerő és 600 Nm fölött rendelkeztük. Akkora erő ez, hogyha két X5-öst összekötnénk, és ellenkező irányba hajtanánk, megindulnának a tektonikus lemezek és megnyílna köztük a föld.